Pace Skema

Jeg har lavet en ny Pace skema så man kan se hvilken pace man skal holde, når Jeg siger man skal løbe eks. Interval pace eller Tempo pace.
Tallene er udregnet efter hvor hurtigt Du løb Egå Engsø løbet her 2. påskedag.
Hvis man ikke deltog er det stadig de gamle informationer der står noteret om dig.

Er man ikke på listen men har en 5 km / 10 km eller ½ marathon tid som ikke er ældre end 6 måneder må man gerne sende resultatet til mig så opdaterer jeg skemaet med Dine rigtige tal.

Tallene i de blå felter er estimerede, altså en tid der fortæller hvad du burde kunne løbe en given distance på, hvis du har den fornødne udholdenhed.

Er der grønne felter ved Dig så bør Du ikke overskride foreslået pace, eller den fart du løb selve 5 km testen i.

God træning fra

Ulrik Torp Pedersen

DinLøbetræner.dk
 
 
 
Tempogrupper 2018:
 
Der er rigtig mange der har lavet de to test - super ;-).

Træningsudvalget har prøvet at omsætte de mange tal til nye grupper til træningen, så læg mærke til ud fra dine resultater, hvilken gruppe du skal løbe i næste gang.
 
Husk at vælge den rigtige gruppe ud fra dine tal.
 
Kun ved at løbe i den rigtige gruppe udvikles dit løb mest muligt.
 
Vi ses til træning i LIF Løb & Motion

 
 
 
Tempogrupper 2017: